09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی گریدر

10 / 10
از 7 کاربر

بهترین لوازم یدکی و قطعات گریدر را از سرویس قطعه بخواهید ؛ در ذیل شرایط فروش لوازم و قطعات گریدر های روز بازار را به شما معرفی کرده ایم. برای راهنمایی و مشاوره خرید لوازم یدکی گریدر و انواع قطعات آن با ما در تماس باشید.

گریدر را میتوان جزو ماشین آلات راهسازی نام برد که دارای انواع لوازم یدکی گریدر بوده و  بمنظور تسطیح جاده، کندن جوی و پراکندن خاک کاربرد دارد. بیشترین کاربرد گریدر در برف روبی جاده و تسطیح خاک میباشد. گریدر بر خلاف ماشین آلات دیگر که از تیغه جلویی برخورداراست دارای تیغه در بخش زیرین خود میباشد. این نوع قطعات گریدر قابل تعویض بوده و جهت آن نیز میتواند نسبت به شرایط کار تغییر حالت دهد. در برخی گریدر های جدید نیز تغییر جهت اتوماتیک تیغه وجود دارد که میتواند نسبت به مسیر، تیغه را به بالا و پایین کند.

قطعات گریدر

ظرفیت جابجایی خاک در گریدر همانند لودر به حدی بالا نیست که بتواند حجم زیادی از خاک را جابجا کند. در گریدر باید سطح خاک بر روی زمین پوشیده شده باشد و ارتفاع کمی داشته باشد تا تیغه گریدر بتواند خاک را جابجا کند. در غیر این صورت این لوازم یدکی گریدربه خوبی عمل نخواهد کرد.

از گریدر به منظور شیب بندی های دقیق نیز استفاده میشود. در هنگام استفاده از تیغه باید طوری تنظیم شود که ارتفاع مناسبی از سطح زمین داشته باشد و همواره مقداری خاک در زیر تیغه وجود داشته باشد تا به خوبی گودال ها و برآمدگی های کوچک را پر کند. گریدر برای حفر جوی به شکل V بسیار مناسب میباشد. از طریق قطعات گریدر که مخصوص این کار در نظر گرفته شده میتوان جوی تا ارتفاع مشخصی را ایجاد کرد.

راهنمای خرید انواع لوازم و قطعات گریدر

به طور کلی گریدرها در دو نوع دستی و موتور دار تولید میشوند که نوع موتوردار ٖآن مزایای بیشتری نسبت به نوع دستی دارد. لوازم یدکی گریدر در هر یک از انواع آن تا حدودی متفاوت است. گریدر موتور دار نیازی به چند راننده برای هدایت ندارد و تنها یک راننده میتواند آن را کنترل کند. هزینه های بهره برداری نسبت به نوع دستی بسیار پایینتر است. گریدر موتور دار دارای دنده عقب میباشد و میتواند به عقب برگردد. گریدر موتوردار دارای قدرت مانور خوبی میباشد و میتواند در فضای کوچک به خوبی کار کند. از گریدر موتور دار برای برف روبی باند فرودگاه بدون آسیب رسیدن به سطح جاده میتوان استفاده کرد.

فروش قطعات و لوازم یدکی گریدر با بهترین قیمت

قطعات گریدر همانند دیگر ماشین آلات راهسازی دارای اصطحکاک بوده و هر قطعه ای که دچار اصطحکاک شود به مرور دچار فرسایش و خوردگی میشود. هر چه قطعات گریدر از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند بازهم پس از گذشت مدتی کارایی خود را از دست خواهند داد و باید از لوازم یدکی گریدر برای جایگزینی با قطعه معیوب استفاده کنید.

شاید شما هم از مصرف کنندگان گریدر باشید و همواره به دنبال لوازم یدکی گریدر با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب هستید. لوازم یدکی گریدر را میتوان در هر فروشگاهی که قطعات ماشین آلات راهسازی را به فروش میرسانند تهیه کرد. اما اگر قصد دارید از یک فروشگاه مطمئن اقدام به خرید لوازم یدکی گریدر نمایید بهتر است اول با شرکت سرویس قطعه که در تامین قطعات گریدر و ماشین الات راهسازی رتبه اول را دارد تماس حاصل کنید. فروش لوازم یدکی گریدر با گارنتی معتبر و همچنین قیمت مناسب سال هاست که توسط کادر مجرب شرکت سرویس قطعه صورت میپذیرد و رضایت کامل مشتریان را در بر داشته است.

 

لوازم یدکی گریدر , قطعات گریدر,گریدر , گریدر 705A4 کوماتسو , گریدر 14G , گریدر PY200G دلتا راه ماشین, گریدر DG220,بزرگ ترین گریدر بازار,بزرگ ترین گریدر جهان,بزرگتربن گریدر جهان,زیربندی گریدر,قطعات مکانیکی گریدر,لوازم یدکی گریدر,

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :