09121050499
09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی جرثقیل

9 / 10
از 9 کاربر

فروش با بهترین قیمت انواع قطعات و لوازم یدکی جرثقیل توسط سرویس قطعه 

 جرثقیل از ماشین آلات راهسازی است. لوازم یدکی جرثقیل متنوع است و قسمت بلند آن شامل یک دکل با قرقره و همچنین طناب میباشد و میتوان برای بالا کشیدن هر جسمی از آن استفاده نمود. از جرثقیل به طور کلی در مشاغل گوناگون برای حمل اجسام سنگینی که انسان قادر به جابجایی آن نیست استفاده میشود. ساختمان سازی و همچنین صنایع سنگین از جمله مشاغلی هستند که از جرثقیل برای جابجایی بار کمک میگیرند. روش های کنترل جرثقیل نیز گوناگون است و میتوان گفت ۲ روش برای کنترل وجود دارد. در روش اول که بسیار رایج است، اپراتور داخل کابین جرثقیل نشسته و وظیفه کنترل را بر عهده میگیرد.

قطعات جرثقیل

در روش دوم که به صورت بیسیم و کنترل از راه دور انجام میشود اپراتور میتواند جرثقیل را از راه دور توسط کنترلر به خوبی هدایت کند. نکته ای که در هر دو مشترک است استفاده ار اپراتور برای کنترل جرثقیل است. انواع لوازم یدکی جرثقیل را در این بخش ارائه کرده ایم. به طور کلی جرثقیل ها را میتوان به ۳ نوع تقسیم کرد. جرثقیل سقفی، متحرک و همچنین ثابت از انواع جرثقیل ها هستند. جرثقیل های ثابت در واقع به جرثقیل هایی گفته میشود که در یک جا ثابت بوده و محدودیت حرکتی دارند. جرثقیل های برجی از دسته جرثقیل های ثابت به شمار میروند.

راهنمای خرید لوازم یدکی و قطعات جرثقیل

جرثقیل هایی که در کارخانجات و صنایع بر روی سقف نصب میشوند و اجسام سنگین را جابجا میکنند، جرثقیل سقفی نامیده میشوند.از مهمترین و پرکابردترین نوع جرثقیل میتوان به جرثقیل متحرک اشاره کرد. قطعات جرثقیل از این نوع عبارتند از بدنه اصلی و همچنین یک دکل بلند که بر روی بدنه سوار میشود. ارتفاع دکل قابل افزایش است و بدنه اصلی هم بر روی چرخ های خود که میتواند چرخ لاستیکی باشد یا چرخ زنجیری، حرکت میکند.تمامی جرثقیل هایی که نام برده شد از نظر لوازم یدکی جرثقیل متنوع هستند. موتور، هیدرولیک، کابین، قطعات برقی و بسیاری از قطعات جرثقیل که در ابعاد بزرگ و کوچک هستند همگی یک جرثقیل را تشکیل میدهند.

فروش انواع قطعات و لوازم یدکی جرثقیل

هرچه قطعات جرثقیل با کیفیت تر باشند در نتیجه جرثقیل دیرتر خراب خواهد شد و صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت. استفاده از لوازم یدکی جرثقیل که توسط شرکت های معتبر و صاحبنام و یا خود کمپانی سازنده جرثقیل تولید و به بازار عرضه شده بهترین راه برای جلوگیری از تعمیر زود هنگام و تعویض قطعات جرثقیل است.

حتما تا بحال لوازم یدکی جرثقیل را بارها تعویض کرده اید  و دربسیاری از موارد از طول عمر و کیفیت قطعات رضایتی نداشته اید. لوازم یدکی جرثقیل که از کیفیت پایینی برخوردار هستند، از دلایل خرابی زودهنگام قطعات جرثقیل محسوب میشوند. خرید لوازم یدکی جرثقیل که به صورت اصل و با کیفیت وارد کشور میشود میتواند راه حل این مشکل باشد. شرکت های کمی وجود دارند که لوازم یدکی جرثقیل با کیفیت را وارد کشور میکنند. شرکت سرویس قطعه یکی از این شرکت ها میباشد و سالیان زیادیست که در زمینه فروش لوازم یدکی جرثقیل فعالیت میکند. قیمت لوازم یدکی جرثقیل عرضه شده توسط این شرکت قابل قیاس با شرکت های دیگر نبوده و بسیار مناسب میباشد. برای خرید میتوانید با دپارتمان فروش شرکت سرویس قطعه تماس حاص نمایید.

لوازم یدکی جرثقیل

 نام تعدادی از قطعات جرثقیل :

  • فشنگی حرارت جرثقیل/ فیلتر هواکش جرثقیل/ فیلتر هواکش درونی جرثقیل/ فیلتر هواکش بیرونی جرثقیل/ فیلتر روغن جرثقیل/ رادیاتور اب جرثقیل/ رادیاتور جرثقیل/ شلنگ اب رادیاتور جرثقیل/منبع اب رادیاتور جرثقیل/ منبع اب جرثقیل/ مخزن اب رادیاتور جرثقیل/مخزن اب جرثقیل/ چراغ خطر جرثقیل/ چراغ خطر عقب جرثقیل/ چراغ جلو جرثقیل/ چراغ راهنما جرثقیل/ سوئیچ استارت جرثقیل/گاردان کامل جرثقیل/ گاردان جرثقیل/ چهار شاخه گاردان جرثقیل/ پمپ گیربکس جرثقیل / پوسته گیربکس جرثقیل / صفحه گرافیت داخل گیربکس جرثقیل/ صفحه گرافیت گیربکس جرثقیل/ صفحه گرافیت جرثقیل/صفحه اهنی جرثقیل/ سیل کیت گیربکس جرثقیل/ بلبرینگ چرخ جرثقیل

جرثقیل‌ ها از انواع ماشین آلات راهسازی هستند که در بخش بارگیری از آن استفاده می‌ شود. جرثقیل می‌ تواند در صنایع مختلف مانند خودروسازی، پتروشیمی ، فولاد ، بنادر و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در استفاده از جرثقیل ، انتخاب قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع جرثقیل مانند هر ماشین دیگری در زمان‌ هایی با مشکل قطعه روبرو می‌ شود که در گاهی اوقات با تعمیرات می‌ توان این قطعات را مجدد استفاده نمود اما در زمان‌ هایی نیاز به خرید قطعات جرثقیل می‌ باشد. انواع قطعات یدکی جرثقیل در برند های مختلف در سطح بازار به فروش می‌رسند و برای اینکه بتوانید لوازم یدکی جرثقیل را در نوع با کیفیت تهیه کنید نیاز است که برندی معتبر را انتخاب نمایید. فروش قطعات جرثقیل در برند های معتبری همچون هپکو ، ولوو هیوندای،  کاترپیلار و غیره ارائه می‌ شود.

فروشگاه سرویس قطعه یکی از معتبرترین مراکز در زمینه فروش قطعات جرثقیل و سایر ماشین آلات راهسازی می‌ باشد. در صورت تمایل به خرید لوازم یدکی جرثقیل می‌ توانید از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید.

فروش لوازم یدکی جرثقیل به صورت اینترنتی

 جرثقیل متشکل از قطعات مختلف است که موجب کارکرد مطلوب در این ماشین شده‌ اند. استفاده از جرثقیل برای بارگیری انواع کالا ها انجام می‌ گیرد و در صورتی که هر یک از قطعات یدکی جرثقیل با مشکل یا آسیبی روبرو شود نیاز است که قطعه تعویض گردد. برای نصب قطعه حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید زیرا در صورت نصب غیر اصولی قطعات یدکی جرثقیل، ممکن است به سایر بخش‌ های جرثقیل آسیب وارد شود و کارکرد نامطلوب و هزینه‌ های اضافه را ایجاد کند.

فروش قطعات اورجینال و لوازم یدکی انواع جرثقیل

امروزه فروش لوازم یدکی جرثقیل به صورت اینترنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا افراد زیادی برای تامین قطعات ماشین آلات خود شیوه اینترنتی را انتخاب می‌ کنند. بدین ترتیب مراکز فروش قطعات جرثقیل در بستر اینترنتی نیز فعالیت دارند تا بتوانند پاسخگوی مشتریانشان در سراسر کشور باشند. انتخاب یک مجموعه معتبر برای خرید قطعات جرثقیل بسیار مهم است زیرا هر مجموعه‌ ای قطعات اصلی را ارائه نمی‌ کند.

قطعات جرثقیل برای هر یک از مدل های این ماشین مختلف است و برای این که نوع مناسب قطعات یدکی جرثقیل را تهیه کنید، باید به نوع و مدل جرثقیل توجه داشته باشید. خرید لوازم یدکی جرثقیل از هر فروشنده ای توصیه نمی شود زیرا هر فروشنده ای معتبر نیست و معدود فروشندگانی هستند که قطعات اورجینال را ارائه می دهند. با مراجعه به فروشندگان معتبر می‌ توانید خرید قطعات جرثقیل اصل و با کیفیت را انجام دهید.

فروش لوازم یدکی جرثقیل با قیمت مناسب

قطعات جرثقیل به دلیل استهلاک در گذر زمان با آسیب روبرو می‌ شوند و نیاز به تعویض با قطعات جدید دارند. استفاده ی اصولی از جرثقیل و انجام سرویس‌ های به موقع به افزایش طول عمر قطعات یدکی جرثقیل کمک می‌ کند اما پس از گذر طول عمر مفید این قطعات نیاز به تعویض آن خواهید داشت. فروش لوازم یدکی جرثقیل با قیمت ارزان از طریق مراکز معتبر همچون فروشگاه سرویس قطعه ارائه می‌ گردد و افرادی که قصد تهیه این قطعات را دارند می‌ توانند به صورت حضوری و اینترنتی خریدشان را انجام دهند. فروش قطعات جرثقیل با قیمت ارزان از طریق مجموعه سرویس قطعه به دلیل پخش مستقیم این قطعات ارائه می‌ گردد و فروشگاه سرویس قطعه به دلیل عرضه مستقیم قطعات ماشین آلات راهسازی توانسته قیمت گذاری بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گیرد.

در فروشگاه سرویس قطعه انواع لوازم یدکی جرثقیل و ماشین آلات سنگین دیگر در برند های معتبر در نظر گرفته شده که شامل قطعات با کیفیت و با دوامی هستند.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده