09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی لودر هپکو

4 / 10
از 3 کاربر

با مطالعه گزارش پدال نیوز ، کشورهای صنعتی پیشرفته ای همچون آمریکا ، ژاپن برای ساخت ماشین آلات سنگین پیش قدم بوده اند . همانطور که مطلع هستید یکی از کارخانجات صنعتی اقدام به تولید این قطعات نموده است .شرکت هپکو فعالیتش را از سال 1354 شروع کرده و تا به حال ادامه داده است .تصور خیلی از افراد این است که چون لودر هپکو در ایران تولید می شود دارای کیفیت پایین است ولی بدین گونه نیست چرا که از کیفیت بالایی در سطح جهان در حال توضیع است. برای حفظ قدرت و حجم موتور لودر معیوب شده نیاز است که قطعات لوازم یدکی لودر هپکو (مخصوص همان برند ماشین­آلات ) را خریداری کنید .

شرکت هپکو اخیرا اقدام به راه اندازی یک مرکز علمی برای تربیت نیروهای کار ورزیده در حیطه تولید ماشین آلات کرده و زمینه های تخصصی مرتبط را آموزش می دهد .

لوازم یدکی لودر هپکو

قطعات لودر هپکو در فروشگاه سرویس قطعه

از جمله قطعات و لوازم یدکی لودر هپکو می توان به این موارد اشاره کرد :

قطعات فشنگی حرارت ، دنده های کاریر ، دنده سر پلوس ، فیلتر هواکش درونی ، شیر کنترل گیربکس ، پوسته دیفرانسیل ، کاسه نمد و ... . این قطعات در فروشگاه سرویس قطعه قابل تهیه است. قطعات لودر هپکو مدل HWL110 ، قطعات لودر هپکو مدل HWL 65-1  و غیره موجود است .  

روش خرید لوازم یدکی لودر هپکو ارزان

فروشگاه سرویس قطعه برای حفظ اعتبار بخشی به بازار داخلی ، قطعات و لوازم یدکی هپکو را با کیفیت متناسب (محصول اصل) و ارزان نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار به مراجعه کنندگان تحویل می­دهد . ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن قطعات لوازم یدکی لودر هپکو برای ما مهم است . همچنین برای اطلاع از قیمت ارزان قطعات با کارشناسان فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید .

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :