09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

10 / 10
از 1 کاربر

بیل مکانیکی از تجهیزات راهسازی و همچنین عمرانی میباشد که برای خاکبرداری و همچنین حفر زمین کابرد بسیار زیادی دارد. بیل مکانیکی در برندهای مطرح جهانی همچون کاتو، کوماتسو، هیوندا، ولوو و بسیاری از برندهای دیگر تولید میشود که تقریبا میتوان گفت همگی از بهترین ماشین آلات راهسازی میباشند.

اما عواملی وجود دارند که باعث میشوند تا لوازم یدکی بیل مکانیکی در هر برندی که باشند به مرور دچار فرسودگی شده و یا ناگهان خراب شوند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

عوامل خرابی قطعات بیل مکانیکی:

1.  قطعات بیل مکانیکی به دلیل ساعت های کاری زیاد ممکن است زود تر از طول عمر خود دچار خرابی شوند. درست است که قطعات بیل مکانیکی طول عمر نسبتا مشخصی دارند ولی اگر در طول روز ساعت های زیادی از ماشین استفاده کنید مطمئنا قطعات با فشار بیشتری روبرو شده و در نتیجه خراب خواهند شد.

2. فشار بیش از حد به بیل مکانیکی یکی از عوامل اصلی خرابی لوازم یدکی بیل مکانیکی میباشد. در برخی شرایط ممکن است نیاز باشد تا فشار بیشتری را به بیل مکانیکی وارد کنید که همین موضوع باعث خواهد شد  تا خرابی قطعات بیل مکانیکی زود تر اتفاق بیفتد.

بیل مکانیکی کوماتسو همانطور که در ابتدا نیز از آن نامبرده شد یکی از بهترین بیل های مکانیکی میباشد که خرابی قطعات در آن به مراتب دیرتر اتفاق میفتد. دلیل دیرتر خراب شدن لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را میتوان در آلیاژ و کیفیت ساخت بسیار بالای قطعات دانست. از دیگر عوامل کیفیت بالای قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را میتوان در نحوه ساخت قطعات با مجهزترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا دانست.

 اگر قصد دارید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  را به صورت اورجینال تهیه کنید تا کیفیت بالایی داشته باشند باید شرکت های معتبر مانند سرویس قطعه را برای خرید انتخاب کنید. شرکت سرویس قطعه قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را بر خلاف سایر شرکت ها که به صورت قاچاق وارد میکنند، از مبادی قانونی و به صورت کاملا اورجینال وارد کشور میکند. لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اگر به صورت قاچاق وارد کشور شوند کیفیت مناسبی نخواهند داشت و در زود هنگام خراب میشوند. از دیگر معایب واردات قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  میتوان به عدم گارانتی و تضمین فروشنده نسبت به قطعه مورد نظر اشاره کرد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :