09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی جرثقیل کاتو

10 / 10
از 1 کاربر

جرثقیل ها در انواع مختلفی تولید میشوند که هر کدام آنها در مکان های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند. جرثقیل های موبایل یا قابل انتقال، سقفی و برجی تنها چند نمونه از جرثقیل های موجود میباشند. جرثقیل موبایل را تا کنون به دفعات مشاهده نموده اید. این نوع جرثقیل میتواند بدنه خود را به کمک چرخ هایی که دارد به مناطق مختلف برای انجام عملیات های ساختمانی و عمرانی انتقال دهد.

به یکی از معروفترین جرثقیل های موبایلی جهان میتوان به جرثقیل کاتو اشاره کرد که ساخت کشور ژاپن میباشد و در اکثر کشورهای جهان از جمله ایران استفاده میشود. استفاده از جرثقیل کاتو در ایران باعث شده تا شرکت کاتو نسبت به فروش قطعات جرثقیل  به شرکت ها و اشخاص ایرانی اقدام کند. قطعات جرثقیل کاتو به صورت گسترده به شرکت های ایرانی عرضه میشوند ولی در نهایت مشاهده میشود که در هنگام خرید این لوازم یدکی جرثقیل ، کیفیت مناسب ندارند و در مدت کوتاهی خراب میشوند.

لوازم یدکی جرثقیل کاتو

علت خرابی قطعات جرثقیل کاتو را میتوان در سوء استفاده بعضی سودجویان و شرکت ها دانست. این شرکت ها در واقع لوازم یدکی جرثقیل کاتو را به صورت تقلبی و با نام اورجینال به دست مصرف کننده میرسانند. مصرف کننده هیچ اطلاعی از تقلبی بودن لوازم یدکی جرثقیل کاتو نداشته و بعد از خرید و استفاده متوجه خرابی و یا افت کیفیت در قطعه میشود.

شرکت هایی نیز وجود دارند که هدفی جز رضایت مشتری ندارند و فقط به فکر منافع خود نیستند. یکی از این شرکتها، سرویس قطعه میباشد که در زمینه عرضه و فروش لوازم یدکی جرثقیل به صورت تک و همچنین عمده پیشتاز بوده و برای رفاه حال مشتریان علاوه بر فروش لوازم یدکی جرثقیل کاتو به صورت حضوری، وب سایت فروشگاهی خود را بمنظور رفاه حال مشتریان راه اندازی کرده است.روش هایی برای خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو به صورت کاملا اورجینال وجود دارد که شرکت سرویس قطعه برخی از این روش ها را در اختیار شما قرار میدهد:

1. از کسانی که در برای دفعات زیادی قطعات جرثقیل را خریداری کرده اند مشورت بگیرید. این افراد به دلیل تجربه زیادی که در خرید قطعه داشته اند به خوبی میدانند که لوازم یدکی اورجینال را از کجا باید تهیه کرد. مکانیک های خودروهای سنگین از این دسته افراد میباشند.

2. سرچ در اینترنت نیز کمک زیادی به شما خواهد کرد. نظرات مردم را سایت ها بخوانید و فروشگاه هایی که مردم رضایت کامل از آنها دارند را انتخاب کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :