09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

10 / 10
از 1 کاربر

کوماتسو یک برند ژاپنی بسیار مطرح میباشد که ماشین آلاتی برای راهسازی و همچنین ساختمان سازی تولید و به سراسر دنیا عرضه میکند. لودر  و بلدوزر کوماتسو از محصولات بسیار معروف این شرکت ژاپنی میباشند. بخصوص بلدوزر کوماتسو که در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی تولید میشوند.

بلدوزر کوماتسو چرخ زنجیری کارایی و قدرت بیشتری نسبت به نوع چرخ لاستیکی دارد و میتواند در شرایط مختلف عملیات های راهسازی و ساختمان سازی را انجام دهد. دلیل قدرت بالای بلدوزر چرخ زنجیری در چرخ های ساخته شده از زنجیر آن میباشد.

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

بلدوز کوماتسو همانند سایر ماشین آلات راهسازی فشار زیادی را به هنگام انجام عملیات تحمل میکند که همین فشار عمر قطعات آنرا کوتاه میکند. هر چه فشار بیشتر باشد فرسایش قطعات بلدوزر کوماتسو زود تر صورت خواهد پذیرفت.

البته میزان تحمل فشار در لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو که به صورت اورجینال تولید میشوند نسبت به قطعات تقلبی بسیار بیشتر میباشد پس سعی کنید به هنگام خرید قطعات بلدوزرکوماتسو به اصل بودن آن دقت کنید.

قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو نیز از اصلی ترین دغدغه های خریداران میباشد که نسبت به آن حساس هستند و باید بودجه خود را برای خرید لوازم یدکی بلدوزر در نظر بگیرند.

لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به دو صورت وارد کشور میشوند. برخی فروشندگان که فروشگاه هایی در بازار دارند نسبت به واردات لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اقدام میکنند و برخی دیگر شرکت هایی همچون شرکت سرویس قطعه این قطعات را وارد کشور میکنند. تفاوت هایی در واردات و فروش قطعات بلدوزر کوماتسو توسط فروشندگان و شرکت ها وجود دارد:

1.  قطعات بلدوزر که توسط فروشندگان وارد کشور میشود قیمت بالاتری دارد.

2.  فروشندگان تضمینی برای سالم  و همچنین اصل بودن لوازم یدکی بلدوزر به مشتری نمیدهند و از همین رو مشتری را با سردرگمی مواجه میکنند.

پشتیبانی از لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو یکی از مهمترین تفاوت ها میباشد. فروشندگان پشتیبانی بسیار ضعیفی دارند و یا اصلا ندارند در صورتیکه شرکت ها از جمله شرکت سرویس قطعه پشتیبانی بسیار خوبی از قطعات بلدوزر خود انجام میدهند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :