09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی بلدوزر

10 / 10
از 6 کاربر

همانطور که میدانید تراکتورها از پرکاربردترین ماشین آلات در ساختمان سازی و همچنین راه سازی میباشند. انواع مختلف لوازم یدکی بلدوزر باعث میشوند تا کاربردهای آنها تغییر کند. بولدوزر را میتوان از دستگاه هایی نامید که یک تیغه در قسمت جلویی آن نصب شده و کابردهای زیادی نیز دارد.قطعات بلدوزر از جمله تیغه که به بدنه اصلی آن متصل شده است از سه نوع جهت حرکتی برخورد ار است. تیغه میتواند به کناره ها حرکت کند و یا به عبارتی حرکت جانبی داشته باشد. حرکت این لوازم یدکی بلدوزر به جلو و عقب و همچنین در راستای شیب افقی از دیگر جهت های حرکتی در تیغه بلدوزر میباشد.بلدوزر ها به طور کلی به دوسته تقسیم میشوند:

  • بلدوزر چرخ لاستیکی که از مزیت هایی همچون استفاده در فاصله زمانی زیاد، سرعت بالا و کابرد در سطوح سرازیر و شیب دار برخوردار است.
  • نوع دیگری از بلدوزر چرخ زنجیری میباشد که این نوع از بلدوزر نیز دارای مزیت هایی میباشد. بلدوزر چرخ زنجیری به موجب انواع قطعات بلدوزر که دارد میتواند برای حرکت در تمامی سطوح بسیار مناسب میباشد و میتواند به راحتی حرکت کند. تیغه های بزرگ را میتوان بر روی بدنه بلدوزر چرخ زنجیری نصب نمود. از مزیت های بسیار منحصر بفرد بلدوزر چرخ زنجیری میتوان به استفاده در هر شرایط آب و هوایی نام برد. بلدوزر ها حتی نسبت به نوع شرایط نیز از ابعاد مختلفی برخوردار هستند. بلدوزر های کوچک، بزرگ،‌متوسط و جمع آوری مواد زائد از انواع بلدوزر هستند.

 لوازم یدکی بلدوزر

لوازم یدکی بلدوزر در نگاه اول و به صورت کلی به چندین قطعه تقسیم میشوند. تراکتور، ریپر، تیغه ، چراغ ها، چرخ ها و همچنین کابین بلدوزر از اولین قطعات بلدوزر هستند که ابعاد بزرگی داشته و در اولین نگاه به چشم میخورند.تمامی این قطعات بلدوزر خود اجزا تشکیل دهنده متفاوتی دارند. قطعات ریز و درشت بسیار زیادی وجود دارند که  باعث میشوند تا بلدوزر حرکت کرده و فعالیت خود را انجام دهد.

لوازم یدکی بلدوزر همواره باید از نوع با کیفیت انتخاب و بر روی بلدوزر نصب شود تا دیرتر دچار خرابی شود. یکی از دغدغه های صاحبان بلدوزر و کسانی که به عنوان اپراتور مبادرت به کنترل بلدوزر مینمایند تهیه لوازم یدکی بلدوزر با کیفیت میباشد. علاوه بر کیفیت لوازم یدکی بلدوزر قیمت مناسب نیز از دیگر شاخصه هایی به شمار میرود که برای خرید بلدوزر حائز اهمیت میباشد. شرکت سرویس قطعه تامین کننده لوازم یدکی بلدوزر ، سالیان زیادیست که قطعات بلدوزر و ماشین آلات راهسازی را به صورت عمده از سازندگان معتبر سراسر دنیا تهیه و به بازار عرضه مینماید. شرکت های زیادی وجود دارند که لوازم یدکی بلدوزر و ماشین آلات راهسازی را عرضه مینمایند ولی بسیاری از آنها تمامی شاخصه های کیفیت، قیمت و گارانتی را به مشتری ارائه نمیدهند. شرکت سرویس قطعه تمامی این شاخصه ها را برای فروش لوازم یدکی بلدوزر و ماشین آلات راهسازی سر لوحه خود قرار داده و بهترین گزینه برای خریداران میباشد.

شرکت هایی برای خرید لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و لوازم یدکی بلدوز مناسب و ایده آل هستند که دانش و تخصص کافی در این زمینه را داشته باشند. شرکت سرویس قطعه از جمله شرکت هایی است که تجربه و دانش کافی در این زمینه را دارد و میتوانید با اطمینان کامل خرید خود را از این شرکت به انجام برسانید.

بلدوزر ها از پرکاربرد ترین ماشین آلات در زمینه عمرانی و راهسازی هستند که میتوانند تسطیح و همچنین جابجایی خاک در حجم و ابعاد بالا را با به راحتی انجام دهند و جزو ماشین آلات قدرتمندی نیز محسوب میشوند. اما قدرت بالا و کاربرد بسیار زیاد بلدوزها معایبی را نیز برای آنها به همراه دارد و آن هم خرابی قطعات و در نتیجه تعویض لوازم یدکی بلدوزر میباشد که هزینه های زیادی را نیز ایجاد میکند. لوازم یدکی بلدوز بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهند داشت و باید با قطعات نو جایگرین شوند که این جایگزین کردن و خرید قطعه نو هزینه هایی را نیز در پی خواهد داشت. اما با خرید قطعات بلدوز که بصورت اورجینال بفروش میرسند میتوانید هزینه های خود برای خرید قطعه را تا حد زیادی بکاهید و مدت زمان تعویض قطعه را به تاخیر بیندازید.

تعویض لوازم یدکی بلدوزر را بصورت دوره ای انجام دهید

برای تعویض لوازم یدکی بلدوزر منتظر نمانید تا قطعه خراب و از رده خارج شود و بصورت دوره ای قطعه و قطعات آنرا تعویض نمایید. اما چرا باید تعویض قطعات را بصورت دوره ای انجام داد؟ تعویض قطعات بلدوز به صورت دوره ای میتواند عملکرد بهتر را برای بلدوزر به همراه داشته باشد و در نتیجه راندمان بهتری را از آن شاهد باشید. همچنین یک مزیت دیگر نیز با تعویض دوره ای قطعات و لوازم یدکی بلدوزر برای شما ایجاد خواهد شد که آن هم عملکرد مناسب دیگر قطعات بلدوزر و همچنین عدم آسیب رسیدن و فرسایش بیشتر آنها میباشد. در صورتیکه قطعات بتوانند در کنار یکدیگر به درستی عمل کنند در نتیجه کمتر شاهد خرابی قطعات خواهیم بود و میتوان مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرد. حرفه ای ها همواره لوازم یدکی بلدوزر را قبل از آنکه با مشکلی مواجه شوند تعویض میکنند و اجازه نمیدهند تا قطعه به مرحله ای برسد که کاملا از کار بیفتد.

لوازم یدکی بلدوزر اورجینال و مزیت های آن

همانطور که گفته شد لوازم یدکی اورجینال بسیار بهتر از قطعات تقلبی و یا طرح اصل هستند و مزیت های زیادی را به همراه خواهند داشت. یکی از مزیت هایی که با خرید لوازم یدکی بلدوزر اورجینال بوجود خواهد آمد و با استفاده از آن متوجه این ویژگی خواهید شد عملکرد بسیار خوب بلدوز خواهد بود و میتوانید به خوبی به این موضوع پی ببرید.  راندمان بالاتری از بلدورز را با استفاده از این قطعات شاهد خواهید بود و روند ساخت و ساز نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.  لوازم یدکی اورجینال اغلب از ضمانت نامه و گارانتی برخوردار هستند که همین موضوع نیز میتواند مزیت های زیادی را برای شما بهمراه داشته باشد. ضمانت نامه قطعات بلدوز امکان تعویض قطعه در صورت خراب و معیوب بودن را فراهم میکند و نیازی به پرداخت مبلغی بابت تعویض قطعه نیز وجود نخواهد داشت.

لوازم یدکی بلدوزر را گران نخرید

لوازم یدکی بلدوز بخصوص قطعاتی که از نوع وارداتی هستند از تعرفه و قیمت مشخصی برخوردار نیستند و فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین قیمت این دسته از قطعات را بنا بر سیاست کاری خود تعیین میکنند که همین موضوع نیز سر در گمی را در میان مشتریان برای خرید قطعه ایجاد میکند. برای خرید لوازم یدکی بلدوزر بهتر است استعلام قیمتی را تهیه کنید تا در خرید متضرر نشده و بتوانید قطعه مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید. به هیچ وجه لوازم یدکی بلدوزر را گران نخرید و سعی کنید تا با استعلام قیمت و همچنین خرید از فروشگاه های معتبر قطعه و قطعات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :