09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی لیفتراک

10 / 10
از 1 کاربر

 لیفتراک از ماشین آلات ضروری در هر کارخانه ای میباشد که باعث سهولت جابجایی بار شده است. لیفتراک را میتوان به عنوان بهترین اختراع بشر در زمینه حمل کالا نام برد که باعث راحتی بشر در زمینه حمل و انتقال اجسام شده است. لیفتراک ها میتوانند وزن های مختلفی را جابجا کنند. وزنی که یک لیفتراک میتواند جابجا کند بستگی به لوازم یدکی لیفتراک ، نوع آن و همچنین شرکت تولید کننده لیفتراک دارد. لیفتراک  هایی که ساخته و وارد بازار میشوند همگی از استانداردهای بین المللی تبعیت میکنند و میتوانند در وزن های گوناگون تولید شوند. نوع سوخت لیفتراک نیز متفاوت است. لیفتراک میتواند دوگانه سوز، برقی، دیزلی و همچنین دستی باشد. لوازم یدکی لیفتراک متفاوت است. بدنه، موتور، اتاق راننده، شاخک ها، چرخ ها، تجهیزاتی که بمنظور هشدار دهنده کاربرد دارند، سیستم هیدرولیک و همچنین سیستم ترمزها تنها بخشی از قطعات لیفتراک محسوب میشوند.

نگهداری از لیفتراک و قطعات لیفتراک

در هنگام حمل بار توسط لیفتراک باید دقت شود بیش از اندازه بارگیری نشود. بارگیری بیش از اندازه میتواند باعث واژگونی لیفتراک شود. یکی از لوازم یدکی لیفتراک ، شاخک است. لیفتراک میتواند از طریق شاخک خود بار را به ارتفاع بالاتر برده و تخلیه کند. برخی از لیفتراک ها نیز تولید شده اند که میتوانند از نقاط ناهموار عبور کنند و خود را به موقعیت مورد نظر برسانند. این نوع لیفتراک برای کارخانه ها و صنایعی که نوع فعالیتشان موجب شده تا مناطق صعب العبور ایجاد شود بسیار مناسب میباشد. رانندگی و کنترل لیفتراک نیازمند آموزش است و راننده لیفتراک باید دوره های آموزشی را گذرانده و گواهینامه لیفتراک را دریافت کرده باشد.

لیفتراک برقی و دیزلی از پرکابردترین نوع لیفتراک هستند. لیفتراک دیزلی باعث آلودگی محیط میشود و به همین منظور کم کم جای خود را به لیفتراک های برقی داده اند. البته لیفتراک برقی در مکان های باز به دلیل ناممکن بودن شارژ مورد استفاده قرار نمیگیرد.در هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک باید به شاخصه های مختلفی همچون اصالت، قیمت، کیفیت و گارانتی توجه زیادی شود.

قطعات لیفتراک به صورت اورجینال تولید میشوند ولی مشخص نیست که همین قطعات تولید شده توسط کمپانی به دست مشتری برسد. بیشتر لوازم یدکی لیفتراک تولید و عرضه شده در بازار اصالت ندارند و تقلبی میباشند که به همین دلیل در مدت کوتاهی دچار خرابی شده و مصرف کننده با مشکل مواجه میشود.

علاوه بر اصالت لوازم یدکی لیفتراک، قیمت و گارانتی نیز از مواردیست که در فروش لوازم یدکی لیفتراک کمتر به چشم میخورند. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک بهتر از شرکت ها و فروشندگانی  همچون شرکت سرویس قطعه خرید کنید که از تجربه و سابقه کافی در زمینه تامین قطعات لیفتراک برخودار باشند.

شرکت سرویس قطعه از جمله شرکت های پیشتاز در تامین لوازم یدکی لیفتراک و همچنین لوازم یدکی گریدر میباشد و مفتخر است که توانسته با کیفیت و قیمت مناسب خود هر روز بر تعداد مشتریان خود بیفزاید.

یکی از دغدغه های همیشگی خریداران قطعات ماشین آلات سنگین و لوازم یدکی لیفتراک در کشور ما خرید قطعاتی با کیفیت و یا اورجینال است که بیشتر خریداران موفق به یافتن چنین قطعاتی نمیشوند. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک اورجینال و اصلی شرکت سرویس قطعه بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود و میتوانید قطعات اورجینال و اصلی را از این شرکت و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 لیفتراک ها یکی از پر کاربرد ترین ماشین آلات نیمه سنگین در کارخانجات و صنایع هستند که میتوانند روند جابجایی بار و محصولات تولید شده را تا حد زیادی تسهیل و تسریع کنند و دیگر نیازی به استفاده از نیروی انسانی بدین منظور وجود نداشته باشد. اما لیفتراک ها به دلیل اینکه از جمله ماشین آلات نیمه سنگین هستند مرتبا به لوازم یدکی لیفتراک برای ادامه فعالیت نیاز خواهند داشت و باید قطعات آنها به مرور و در گذر زمان تعویض گردد. لوازم یدکی لیفتراک در انواع مختلفی تولید میشود که باید متناسب با  برند و مدل لیفتراک بهتری و مناسب ترین قطعه و قطعات را انتخاب و خریداری کنید.

انواع لوازم یدکی لیفتراک

قطعات لیفتراک موجود در فروشگاه های لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به دو نوع قطعات مناسب با لیفتراک های خارجی و همچنین قطعات مورد نیاز برای لیفتراک های  وارداتی تقسیم بندی میشوند. انواع لوازم یدکی لیفتراک موجود را باید بر اساس مدل لیفتراک تهیه و خریداری کنید که البته ممکن است مجبور به جستجو در میان چندین فروشگاه برای خرید قطعه مورد نظر خود داشته باشید. بهتر است در صورتیکه به دنبال چندین قطعه برای لیفتراک هستید فروشگاه هایی را انتخاب کنید که انواع لوازم یدکی لیفتراک متناسب با برند ها و مدل های گوناگون را بفروش میرسانند زیرا این فروشگاه ها هر آنچه که نیاز داشته باشید را موجود دارند و نیازی به جستجو در میان فروشگاه های مختلف نخواهید داشت. شرکت سرویس قطعه نیز از جمله این شرکت ها میباشد که تمامی آنچه که برای لیفتراک و تعمیر آن نیاز دارید را بفروش میرساند.

لوازم یدکی لیفتراک را غیر حضوری خریداری کنید

خرید حضوری یکی از قدیمی ترین روش های خرید لوازم یدکی لیفتراک محسوب میشود که هنوز هم طرفداران خود را دارد و بیشتر افراد این روش خرید را انتخاب میکنند. اما امروزه شرکت ها و فروشگاه ها برای اینکه بتوانند قطعات لیفتراک را در سطح گسترده بفروش برسانند و سراسر کشور را تحت پوشش خود در آورند اقدام به فروش این قطعات بصورت غیر حضوری کرده اند که این روش فروش محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده است. فروش غیر حضوری لوازم یدکی لیفتراک میتواند در زمان و انرژی شما برای خرید قطعات تا حد زیادی صرفه جویی به عمل آورد و در کوتاه ترین زمان و بدون صرف انرژی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

لوازم یدکی لیفتراک را با ضمانت نامه از فروشنده بخواهید

اغلب افرادی که لوازم یدکی لیفتراک را خریداری کرده اند به این موضوع اذعان داشته اند که در بیشتر موارد قطعات لیفتراک کیفیت کافی و مناسب را نداشته اند و متحل ضرر و زیان های زیادی شده اند. به همین دلیل نیز باید در هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک از فروشنده بخواهید تا قطعه ای را به شما عرضه کند که گارانتی دار باشد و یا تضمین های لازم بابت کیفیت قطعه را به شما ارائه دهد. ضمانت نامه، گارانتی و یا تضمینی که برای قطعه ارائه میشود این مزیت را برای شما به همراه خواهد داشت تا بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکلی برای قطعه آنرا از طریق همین ضمانت نامه و خدمات پس از فروش تعویض نمایید و قطعه دیگری را جایگزین آن کنید. برای خرید قطعات لیفتراک بصورت کاملا تضمین شده میتوانید با کارشناسان شرکت سرویس قطعه تماس حاصل نمایید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :