09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی لودر

9 / 10
از 22 کاربر

لودر از دسته ماشین آلات سنگین است که که دارای لوازم یدکی لودر متنوع می باشد و به منظور برداشت خاک و همچنین نخاله در عملیات های ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد. لودر ها در ابعاد کوچک و بزرگ تولید میشوند که نسبت به ابعاد آنها بمنظور عملیات های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند. لودر از موتور و همچنین چرخ های قدرتمندی بهره میبرد که میتواند از تمامی مسیرهای ناهموار عبور کند. در مناطقی مانند مناطق برفی که بسیاری از ماسین آلات نمیتوانند از آن عبور کنند، لودرها به خوبی میتوانند عبور کنند و به موقعیت مورد نظر برسند. لودر ها در ۲ نوع چرخ لاستیکی و همچنین چرخ زنجیری تولید میشوند که نوع چرخ زنجیری آن از قدرت عبوری و کششی بیشتری برخوردار است و برای مناطق صعب العبور مناسبتر است.

لودر

قطعات لودر

شرکت های زیادی مبادرت به ساخت و تولید لودر میکنند که برخی از آنها خدمات و پشتیبانی خوبی را از محصول تولید شده خود دارند. در این بین نیز شرکت هایی نیز هستند که پشتیبانی خوبی در تامین لوازم یدکی لودر تولید شده خود ندارند. لوازم یدکی لودر باید به صورت فراوان و همچنین با کیفیت  در سطح بازار موجود باشد تا در صورت خرابی، بتوان قطعات لودر را تعویض و با قطعه نو جایگزین نمود.

قطعات لودر به دلیل اصلاک بالایی که دارند بعد از مدتی دچار فرسایش میشوند و باید تعویض شوند. امروزه خرید لوازم یدکی لودر که کیفیت بالا و همچنین گارانتی معتبر داشته باشد به یک مشکل تبدیل شده و به سختی میتوان قطعات لودر را که کیفیت،قیمت و گارنتی معتبر داشت را پیدا کرد. حتی ممکن است در شهری زندگی کنید که لوازم یدکی لودر مورد نظر شما به سختی پیدا شود که این این نشان دهنده ضعف در توضیح قطعات لودر است.

فروش لوازم یدکی لودر

شرکت سرویس قطعه سالیان زیادیست که دربخش فروش لوازم یدکی لودر و لوازم یدکی گریدر فعالیت میکند و قطعات انواع لودر و گریدر را به بازار عرضه میکند. شرکت سرویس قطعه که سهم عمده ای در پخش لوازم یدکی لودر به صورت اورجینال دارد توانسته با واردات عمده قطعات لودر در انوع مختلف از شرکت های تولید کننده معتبر، رضایت بیش از بیش مشتریان را جلب نماید.

شرکت های چینی بیشترین تولید لوازم یدکی لودر را دارند که در این بین برخی از آنها با کیفیت و برخی از آنها بی کیفیت هستند. تشخیص اینکه کدام قطعه با کیفیت است کار دشواریست. بهترین راه حل بدین منظور خرید از دپارتمان فروش شرکت سرویس قطعه میباشد تا خیال خود را از بابت کیفیت و همچنین قیمت لوازم یدکی لودر راحت کنید.

خرید لوازم یدکی لودر  دشوار نیست و به آسانی میتوانید خرید خود را انجام دهید اما خرید قطعات اورجینال مشکل بوده و ممکن است نتوانید قطعات اصلی را خریداری نمایید. برای خرید لوازم یدکی لودر اورجینال بهترین گزینه پیشروی شما شرکت سرویس قطعه میباشد که از شرکت های پیشرو در زمینه فروش قطعات ماشین آلات سنگین محسوب میشود.

لودر ها نقش مهمی در ساخت و ساز و فعالیت هاس عمرانی دارند و میتوانند روند عملیات را تا حد زیادی تسهیل و تسریع کنند. انواع و اقسام لودر تا کنون در بخش های مختلف عمرانی و ساختمانی به کار گرفته شده اند که در این بین برخی از لودرها ساخت داخل کشور و برخی دیگر نیز تولید خارج از کشور هستند. اما لودرها چه ایرانی باشند و چه خارجی به قطعاتی برای سرویس و تعمیر نیاز دارند که با نام لوازم یدکی لودر در فروشگاه های عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به فروش میرسند. کلیه لوازم یدکی لودر موجود در فروشگاه های کشور به دو نوع قطعات اصلی و همچنین قطعات تقلبی دسته بندی میشوند که این موضوع باعث سر در گمی خریداران شده است.

راهنمای خرید لوازم یدکی لودر

برای خرید لوازم یدکی لودر بیش از آنکه بر روی قیمت ها حساسیت به خرج دهید بهتر است تا بر روی کیفیت و عملکرد آن حساسیت به خرج داده و قطعه با کیفیت را تهیه کنید . قطعات با کیفیت میتوانند هزینه های شما را بر خلاف تصور تا حد زیادی بکاهند اما چطور؟ زمانی که شما قطعات لودر اورجینال را با قیمت بالایی نیز خریداری میکنید مطمئنا نیازی به تعویض در کوتاه مدت نخواهند داشت و مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید تا فرسوده و از رده خارج شوند. هر چه قطعه دیرتر خراب و از رده خارج شود در نتیجه  نیازی به تعویض قطعه نیز نخواهید داشت و هزینه های نگهداری از لودر کاهش خواهد یافت. اما قطعات لودر که از نوع طرح اصل هستند نمیتوانند چندان دوام بیاورند و باید بعد از مدتی تعویض شوند که در نتیجه هر چند قیمت کمی نیز داشته باشند میتوانند با خرابی های پی در پی هزینه های شما برای خرید قطعه را افزایش دهند.

برای خرید لوازم یدکی لودر تضمین های لازم را دریافت کنید

یکی از نکاتی که برای خرید لوازم یدکی لودر باید به ان توجه داشته باشید و جزو نکات مهم محسوب میگردد دریافت تضمین های لازم برای اصل بودن قطعه و همچنین خدمات پس از فروش آن میباشد. یک قطعه باید از خدمات پس از فروشی به منظور تعویض قطعه در صورت معیوب بودن برخوردار باشد و بتوانید با این خدمات قطعه خریداری شده و معیوب را تعویض نموده و قطعه نو را خریداری  کنید. عدم برخورداری از ضمانت نامه و همچنین در صورت عدم دریافت تضمین های لازم امکان تعویض قطعه برای شما وجود نخواهد داشت و باید هزینه زیادی را بابت خرید مجدد قطعه بپردازید.

قیمت لوازم یدکی لودر را قبل از خرید بررسی نمایید

بهتر است تا برای اینکه بتوانید قطعه و قطعات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنید ابتدا استعلام قیمتی را دریافت کرده و سپس بر اساس استعلام قیمتی که دریافت میکنید قطعه با قیمت مناسب را سفارش دهید. شما میتوانید چندین فروشگاه مختلف را برای استعلام قیمت انتخاب نموده و از میان یکی از این فروشگاه ها که بهترین قیمت را به شما ارائه میدهد خرید خود را انجام دهید. شرکت سرویس قطعه نه تنها در حال حاضر بلکه از گذشته تا کنون همواره سعی نموده تا کلیه قطعات لودر را با تضمین های لازم و کافی بفروش برساند تا مشتری بعد از خرید و در صورت معیوب بودن قطعه بتواند آنرا با قطعه دیگری تعویض نماید. شرکت سرویس قطعه از شرکت هایی است که تنها به منافع خود برای فروش قطعات نمی اندیشد و رضایت مشتریان را جزو اصول کاری خود قرار داده است.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :