09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی غلطک

10 / 10
از 8 کاربر

غلطک نوعی ماشین در دسته ماشین آلات راهسازی میباشد که بمنظور متراکم کردن خاک و یا آسفالت به کار میروند. غلطک دارای لوازم یدکی غلطک در انواع مختلف بوده و به طور کلی انواع گوناگونی دارد که غلطک پاچه بزی، غلطک ارتعاشی، غلتک فولادی صاف و غلطک پنوماتیک از جمله غلطک های موجود میباشند. غلطک پاچه بزی همانند سایر همنوعانش از یک غلطک برخوردار است ولی تفاوت آن با سایر غلطک ها، استفاده از قطعات غلطک نظیر استوانه های متعدد بر روی بدنه غلطک میباشد. این استوانه ها زمانی که بر روی خاک فشار می آورند باعث تراکم خاک و همچنین جابجا شدن آن میشوند.

مشاوره خرید بهترین قطعات و لوازم یدکی غلطک با قیمت روز بازار

لوازم یدکی غلطک در انواع مختلف متفاوت است. غلطک ارتعاشی از دسته غلطک هایی میباشد که با ایجاد ارتعاش موجب تراکم میشود. از غلطک ارتعاشی به منظور استفاده در سطوح شنی و ماسه ای استفاده میشود. ماسه وشن در برابر ارتعاش ایجاد شده توسط غلطک، واکنش مناسبی از خود نشان میدهند و بهترین تراکم را ایجاد میکنند. غلطک فولادی صاف از شناخته شده ترین نوع غلطک برای استفاده در جاده ها و مسیرهای آسفالت میباشد. غلطک چرخ فولادی دو چرخ و غلطک چرخ فولادی سه چرخ از انواع غلطک فولادی صاف میباشند. همانطور که از نامشان نیز پیداست، غلطک فولادی ۲ چرخ شامل ۲ چرخ و غلطک فولادی ۳ چرخ از ۳ چرخ تشکیل شده است.

غلطک پنوماتیک و یا همان چرخ لاستیکی از غلطک هایی میباشد که بمنظور انجام عملیات های پایانی خاک و همچنین بر روی آسفالت به کار برده میشود. غلطک در برندهای مختلفی همچون کوماتسو، هپکو، هام، ساکایی، دایناپاک و غیره تولید و عرضه میشوند. لوازم یدکی غلطک تولید و عرضه شده در سطح بازار و فروشگاه ها در هر برند متفاومت میباشد.

هر شرکتی که غلطک تولید میکند، لوازم یدکی غلطک را نیز بمنظور پشتیبانی از محصول خود تولید میکند. اگر از شرکت های بزرگی همچون شرکت سرویس قطعه اقدام به خرید لوازم یدکی غلطک کنید، مطمئن خواهید بود که قطعه اصل و اورجینال را تهیه نموده اید.

لوازم یدکی غلطک که توسط شرکت های مختلف تولید میشوند دارای کیفیت های متفاوتی هستند. ممکن است لوازم یدکی خریداری شده تقلبی و در شرکت هایی که پایینترین استاندارد تولید را دارند ساخته شده باشد. در این صورت  در عرض مدت کوتاهی شاهد خرابی قطعات غلطک خواهید بود که باعث صرف هزینه مجدد برای خرید لوازم یدکی غلطک میشود. اطمینان کردن به هر شرکتی برای خرید بسیار دشوار میباشد ولی با خیال آسوده میتوانید از شرکت سرویس قطعه، لوازم یدکی غلطک ، لوازم یدکی لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی را خرید کنید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :