09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی بیل بکهو

10 / 10
از 4 کاربر

بیل بکهو در ابعاد کوچک و بزرگ تولید شده و در عملیات های عمرانی و ساختمانی و همچنین در مزارع کاربرد فراوانی دارد. از قطعات بیل بکهو در سمت جلوی ماشینمیتوان به یک تیغه به منظور لودر و یک بیل مکانیکی در عقب اشاره کرد. بیل بکهو از قسمت لودر خود بمنظور جابجایی خاک در حجم کم و از بیل مکانیکی به منظور حفر کانال آب بهره میبرد. نباید از نظر توان و همچنین ابعاد بیل بکهو را با ماشین آلات راهسازی دیگر مقایسه نمود. توان و قدرت آن کمتر از لودر ها و همچنین بیل های مکانیکی میباشد.  لوازم یدکی بیل بکهو به طور کلی عبارتند از لودر، بیل مکانیکی، موتور، پایه های تعادل و سیستم های هیدرولیکی.

فروش قطعات بیل بکهو

بیل بکهو را میتوان در مواردی همچون خاکبرداری و همچنین برداشت نخاله با حجم کم، لایروبی کردن، بارگیری کامیون و کامیونت های حمل نخاله و خاک، حفر کانال هایی که کوچک باشند و عمق زیادی نداشته باشند و عملیات های کشاورزی همچون خاکبرداری های سطحی در مزارع مورد استفاده قرار داد. انواع  لوازم یدکی بیل بکهو را می توانید در ادامه این بخش مشاهده نمایید.

لوازم یدکی بیل بکهو

مشاوره خرید بهترین قطعات و لوازم یدکی بیل بکهو

بیل بکهو در ۴ نوع مختلف تولید و عرضه میشود و هرکدام از آنها قابلیت ها و شرایط استفاده خاص خود را دارند. بیل بکهو ثابت که میتواند به صورت ۱۸۰ درجه به دور خود گردش کند و عملیات را انجام دهد. بیل بکهو گردان برای حفاری های عمیق بسیار مناسب میباشد. بیل بکهو هیدرولیکی که نمونه کاملتری بوده و مورد استفاده بیشتری دارد. بیل بکهو مکانیکی نیز در عملیات های درون شهری بسیار کاربرد دارد.

میتوان گفت اکثر تولید کنندگان لوازم یدکی بیل بکهو در خارج از کشور هستند. در داخل کشور کمتر شرکتی را میتوانید پیدا کنید که قطعات بیل بکهو را تولید و روانه بازار کند. از همین رو بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت سرویس قطعه اقدام به عقد قرارداد و خرید لوازم یدکی بیل بکهو از شرکت های مطرح دنیا نموده است.

قیمت لوازم یدکی بیل بکهو در هر فروشگاه و شرکتی بسیار نوسان دارد و باعث شده تا مشتری به هنگام خرید انواع  لوازم یدکی بیل بکهو با سردرگمی مواجه شود و از خرید خود رضایتی نداشته باشد. شرکت سرویس قطعه سالیان زیادیست که مبادرت به فروش لوازم یدکی بیل بکهو در ایران نموده است و قیمت های بسیار مناسبتری را نسبت به سایر شرکتها ارائه داده است.

شرکت سرویس قطعه به دلیل واردات مستقیم و بی واسطه ای که به کشور انجام میدهد توانسته تا به امرزو قطعات بیل بکهو و لوازم یدکی بیل بکهو را با نازلترین قیمت و همچنین بالاترین کیفیت به دست مشتری برساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :