09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی بکهو لودر

10 / 10
از 1 کاربر

برخی از ماشین آلات راهسازی وجود دارند که از چندین کاربرد برخوردارهستند و از آنها میتوان در شرایط گوناگون بهره برد. یکی از این ماشین الات بکهولودر میباشد. لوازم یدکی بکهو لودر مختلف و گوناگون است. بکهولودر در قسمت جلویی خود از یک تیغه بهره میبرد و کاربرد لودر دارد و قسمت عقبی آن نیز یک بیل تعبیه شده و میتوان به عنوان بیل مکانیکی از آن استفاده نمود.

لودر و بیل تعبیه شده از دیگر قطعات بکهو لودر هستند که ابعاد کوچکی نسبت به لودر و همچنین بیل های مکانیکی دیگر دارد. از بکهولودر به منظور عملیات های سبک ساخت و ساز استفاده میشود و برای عملیات های سنگین گزینه مناسبی نمیباشد. اگر بخواهیم قطعات بکهو لودر را به صورت کلی بیان کنیم میتوانیم به بدنه اصلی، کابین، بیل، تیغه جلویی و همچنین چرخ ها اشاره کنیم.

 لوازم یدکی بکهو لودر

بکهولودر موارد کاربرد فراوانی نیز دارند که به برخی از آنها اشاره میکنیم:

  1. از بیل و همچنین قسمت تیغه جلویی بکهولودر میتوان برای عملیات های سبک ساختمانی و ساخت و ساز استفاده کنیم.
  2. بکهولودر به منظور لایروبی بسیار مناسب میباشد.
  3. برای بارگیری کامیونهای حمل نخاله و همچنین خاک از بکهولودر استفاده فراوانی میشود.
  4. حمل لوله یکی دیگر از کاربردهای بکهولودر است و میتوان لوله های آب و یا گاز را از طریق آن جابجا کرد.
  5. کندن کانال یکی از عمده ترین کاربردهای بکهولودر میباشد.
  6. بکهو لودر میتواند برای حفاری در خاک های نرم مناسب باشد و در خاک های سفت و سخت بهتر است از لودرها و بیل های بزرگ تر استفاده نمود.

سرویس قطعه بهترین فروشنده قطعات یدکی و لوازم بکهو لودر

بکهولودر ثابت، گردان، کشویی هیدرولیک و همچنین کشویی مکانیکی همگی از انواع بکهو لودر میباشند که هر کدام قابلیت های گوناگونی دارند و نسبت به شرایط به کار برده میشوند. قطعات بکهو لودر به دلیل قابلیت چند کاربردی آن بسیار متنوع و گوناگون میباشد. قطعات بکهو لودر را میتوان قطعات بیل، قطعات لودر، قطعات بدنه اصلی و همچنین چرخ ها نام برد. قطعات بکهو لودر به وفور همانند سایر ماشین آلات راهسازی توسط فروشندگان لوازم یدکی عرضه و توزیع نمیشود. لوازم یدکی بکهو لودر فقط توسط تعداد فروشندگان کمی به فروش میرسد. در صورتی که خریدار بتواند لوازم یدکی بکهو لودر را در بازار تهیه کند ممکن است قطعه از کیفیت مناسبی برخودار نباشد و همچنین قیمت بالایی نیز داشته باشد.

اگر انتخاب شما برای خرید لوازم یدکی بکهو لودر شرکت سرویس قطعه باشد دیگر خیالتان از بایت کیفیت و قیمت راحت خواهد بود. فروش لوازم یدکی بکهو لودر توسط کادر مجرب شرکت سرویس قطعه انجام میشود و میتوانید بهترین ومناسبترین قیمت های بازار را در این شرکت پیدا کنید. شرکت سرویس قطعه از بهترین شرکت های عرضه کننده کننده لوازم یدکی بکهو لودر می باشد که سابقه طولانی در عرضه قطعات بکهو لودر دارد. همین موضوع میتواند باعث شود تا خریدار مجبور به تعویض زودهنگام و همچنین صرف هزینه بالای تعویض لوازم یدکی بکهو لودر نباشد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :