09121050499 | 02155781833

لوازم یدکی جرثقیل لیبهر

10 / 10
از 1 کاربر

لیبهر را به جرات میتوان یکی از بهترین برندهای ماشین آلات سنگین نام برد که جرثقیل یکی از محصولات آن میباشد. همانطور که میدانید بیشتر برندهای جرثقیل دنیا در ایران وجود دارد که لیبهر نیز یکی از آنهاست. کمپانی لیبهر تا کنون توانسته پشتیبانی خوبی از جرثقیل های فروخته شده در ایران داشته باشد و توانسته تمامی قطعات جرثقیل لیبهر را از طریق شرکت های ایرانی مانند شرکت سرویس قطعه که وارد کننده قطعات ماشین آلات سنگین مانند لوازم یدکی جرثقیل هستند برای مصرف کننده تامین کند.

شرکت سرویس قطعه که در بالا نیز به آن اشاره کردیم به طور قانونی و  از طریق قراردادی که با شرکت لیبهر به انجام رسانده است، تمامی قطعات جرثقیل لیبهر را به مشتری و بازار عرضه میکند. شرکت های دیگری نیز وجود دارند که قطعات جرثقیل لیبهر را وارد میکنند ولی قطعاتی که این شرکت ها وارد میکنند در اکثر موارد تقلبی بوده و کیفیت مناسبی ندارند.

برخی از این شرکت ها نیز لوازم یدکی جرثقیل لیبهر را از شرکت های تایید شده توسط شرکت لیبهر و به صورت اورجینال وارد نمیکنند. این لوازم یدکی جرثقیل در کارگاه های داخل کشور و با دستگاه های غیر استاندارد تولید میشوند که به نام خارجی و اورجینال به دست مشتری میرسند.

اگر قصد دارید تا لوازم یدکی جرثقیل لیبهر را خریداری کنید توجه به اینکه قطعه مورد نظر از کجا خریداری شود بسیار مهم است. هر شرکت و فروشگاهی برای خرید قطعات جرثقیل لیبهر مناسب نیستند و باعث ایجاد ضررهایی برای مصرف کننده میشوند.

بسیاری از مصرف کنندگان توان و دانش تشخیص قطعات جرثقیل اصل از تقلبی را ندارند و همواره به دنبال یک فروشنده مطمئن هستند که دیگران به آنها پیشنهاد میکنند.

اگر شخص مطمئنی وجود ندارد که برای خرید لوازم یدکی جرثقیل لیبهر شما را راهنمایی کند بهتر است موارد زیر را در خرید قطعات جرثقیل لیبهر در نظر داشته باشید:

1.  همیشه قبل از خرید از گارانتی لوازم یدکی جرثقیل لیبهر اطمینان حاصل کنید. قطعه مورد نظر شما باید گارانتی و ضمانت نامه معتبر داشته باشد و هر قطعه ای ارزش خرید و هزینه کردن ندارد.

2. به بسته بندی دقت کنید. البته هر چند بسته بندی نشانه اصل و با کیفیت بودن قطعات جرثقیل نیست ولی هر چه بسته بندی قطعه مرغوب تر باشد احتمال اصل بودن آن بیشتر است.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :